El Club de Rem Tortosa vol felicitar el nostre remer Pau Simó pel gran resultat aconseguit al Campionat d’Espanya sub-23, on s’ha proclamat subcampió en la modalitat d’esquif, després d’una regata molt disputada i d’alt nivell competitiu.
Aquest resultat és una nova mostra del bon moment esportiu del club i del treball que es duu a terme dia a dia, tant des del punt de vista tècnic com humà, i representa un orgull per a tota la família del Club de Rem Tortosa.
Des del club volem agrair als mitjans de comunicació que han fet difusió d’aquesta notícia, ja que contribueixen a donar visibilitat tant al rem com a les iniciatives que vinculen esport i salut. A continuació, us compartim les informacions que ens han arribat.
Notícia de Canalte.cat a youtube
Així mateix, si teniu coneixement d’altres notícies o publicacions als mitjans relacionades amb aquest resultat o amb l’activitat del club, us agrairem que ens les feu arribar per poder-les referenciar i compartir-les a través dels nostres canals.
Les podeu enviar a comunicacio@remtortosa.org.

