Gran actuació de Pau Simó al Campionat d’Espanya sub-23
El Club de Rem Tortosa vol felicitar el nostre remer Pau Simó pel gran resultat aconseguit al Campionat d’Espanya sub-23, on s’ha proclamat subcampió en la modalitat d’esquif, després d’una regata molt disputada i d’alt nivell competitiu. Aquest resultat és una nova mostra del bon moment esportiu del club i del treball que es duu […]
Gran actuació de Pau Simó al Campionat d’Espanya sub-23 Llegeix més »





