Eric Pastor representarà el Club de Rem Tortosa al Campionat del Món Sub23 a Poznań, Polònia

El remer del Club de Rem Tortosa, Eric Pastor, ha iniciat el seu viatge cap a Poznań, Polònia, per competir del Campionat del Món Sub23 de Rem Olímpic.

L’Eric formarà part de la tripulació espanyola del 4- (sense timoner), juntament amb Pablo Moreno, Jorge Knabe i Juan Miguel Palomino, en una prova que reunirà els millors talents internacionals d’aquesta categoria.

No és la primera vegada que l’Eric competeix a un mundial. De fet, ja va pujar al graó més alt guanyant l’or al Campionat del Món el 2021. Ara, torna a representar el nostre club i el rem català a l’escena internacional.

Des del Club volem expressar-li tot el nostre suport i desitjar-li molta sort i força en aquesta gran cita mundialista. És un orgull veure com un altre cop lluita entre els millors del món!

Seguirem ben atents a la seva participació i us mantindrem informats dels resultats.

Endavant, Eric! Tot el Club rema amb tu.

Eric Pastor. Foto de la Federació Espanyola de Rem

Eric Pastor. Fotografia de la Federació Espanyola de Rem

Tripulació espanyola del 4- sense timoner.Eric Pastor, Pablo Moreno, Jorge Knabe i Juan Miguel Palomino

Tripulació espanyola del 4- (sense timoner).Eric Pastor, Pablo Moreno, Jorge Knabe i Juan Miguel Palomino. Fotografia de la Federació Espanyola de Rem